ויזת עבודה לארה"ב

מחפשים עו"ד לויזה לארה"ב עבור קבלת ויזה לארה"ב? הגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו נעזור לכם לקבל ויזת עבודה לארה"ב עם אפשרות לעבודה שם באופן חוקי. ויזה לארה"ב הוא חלום של ישראלים רבים. אמנם לא כל אדם יוכל לקבל ויזת עבודה לארצות הברית, אולם שגרירות ארצות הברית מעניקה מספר סוגי ויזות שעשויות לעזור לישראלים רבים להגשים את החלום, לעבוד בארצות הברית, ויש דרכים שונות להגיע לחלום ניתן באמצעות אשרת עבודה לארה"ב או ויזת עבודה לארה"ב ובסופו של תהליך אולי אפילו לקבל גרין קארד ו/או אזרחות אמריקאית. חלקם מההליכים דורשים הגשת מסמכים ובקשות שונות ובדרך כלל נעשים על ידי עורכי דין המתמחים בהגירה לארה"ב ו/או בויזות מסחר לארה"ב ובשביל זה אתם צריכים את המקצוענים לצידכם בתהליך המורכב הזה אתם צריכים עו"ד לויזה לארה"ב מנוסה שמתמחה בתהליך מול הרשויות.

ויזת עבודה לארה"ב

ראודור פלדמן משרד עורכי דין

ממשלת ארצות הברית מעניקה לישראלים את האפשרות להשקיע ולעבוד בארצות הברית, באמצעות ויזת עבודה לארה"ב. הצלחה בתהליך וקבלת אשרת עבודה מותנות במגוון גורמים, החל ממילוי נכון של הטפסים, צירוף מסמכים מתאימים, וראיון מוצלח בשגרירות. כדי שתוכלו לקבל ויזת עבודה או ויזת השקעה כבר בניסיון הראשון בלי לקבל סירוב ויזה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין הגירה שמתמחה בויזות לארצות הברית עוד לפני הגשת הבקשה, כמו כן יש תהליך של בקשת אשרת עבודה לארה"ב שהוא נותן מענה אחר ועל כך נשמח שתיצרו איתנו קשר ונרחיב על כך, כמו כן אפשרות נוספת היא הגשת בקשה לויזת עסקים לארה"ב אשר מי שעומד בפרמטרים המתאימים לכך יכול לקבלה

כמו כן, אנחנו מתמחים בתהליך טיפול של סירוב ויזה לארה"ב. במרבית המקרים, סירוב ויזה לארה"ב נובע מכך שהקונסול חושד שמגיש הבקשה ינסה להשאר מעבר לאשרת השהיה כדי לעבוד ולחיות בארצות הברית ללא היתר. זו הסיבה לכך שרבים מהאנשים שמקבלים סירוב ויזה הם חיילים משוחררים בלי קשרים מחייבים לארץ מבחינת עבודה או משפחה, ואנשים ממצב כלכלי נמוך, שיתכן וינסו למצוא לעבוד בארצות הברית בלי אישור. רצוי להתייעץ עם עורך דין לויזות לארה"ב לפני הגשת בקשה למי שעונה לנסיבות לעיל כדי להימנע מסירוב ויזה לארה"ב וגם במידה ומגיעים לסיטואציה כזו ניתן להגיש ערעור סירוב ויזה לארה"ב

סיבה נוספת לקבלת סירוב ויזה לארה"ב היא עבר פלילי בארץ או בחו"ל, ובעיקר במקרים שקשורים לאי-ציות לחוקי הגירה של ארצות הברית. כלומר, הסיכוי לקבלת סירוב ויזה לארה"ב גדול במיוחד עבור אנשים שגורשו מארצות הברית, הסתבכו עם משטרת ההגירה, ועוד.

במידה קיבלת סירוב ויזה לארה"ב יש מה לעשות! חשוב לזכור שסירוב ויזה לארה"ב הוא אפשרות ריאלית להגשת ויזה לביקור בארצות הברית. לעיתים הסירוב נובע מסיבות שקשורות למגיש, לעיתים מדובר בנושאים שאינם קשורים לכך, כמו למשל מדיניות של ממשלת ארצות הברית בתקופה מסוימת. במקרה וקיבלתם סירוב ויזה לארה"ב מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני הגירה וויזות לארה"ב. עורך הדין יבחן את הסיבות לסירוב ויזה לארה"ב, ובמידת הצורך יגיש ערעור סירוב ויזה לארה"ב. אנחנו נעזור למגיש הבקשה כיצד להגיש שוב את הויזה, באופן שיאפשר את קבלת האישור בזמן הקצר ביותר.

היתרונות שלנו:

שירות ויחס אישי

טיפול מהיר במיוחד

סניף של המשרד בארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי